hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ‌افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیب و سوران

‌افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیب و سوران

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیب و سوران همزمان با ششمین روز هفته دولت خبر داد.

به گزارش رویدادایران به نقل اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری اظهار داشت: این پروژه با زیبای ۸۷۰ متر مربع دارای سالن اجتماعات با زیربنای ۳۳۴ متر مربع و با گنجایش ۱۶۱ نفر با برخورداری سیستم آکوستیک صوتی و اعلام و اطفاء حریق، سالن کتابخانه، اتاق قصه‌گویی کارگاه نقاشی و سفالگری است.
وی ادامه داد: در مجموع ۴۰ هزار میلیون ریال اعتبار برای ساخت این پروژه هزینه شده است. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۱۹ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در دست احداث است.

 اکبری افزود: احداث ساختمان فرمانداری شهرستان های هامون، تفتان و گلشن، ساختمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان های هیرمند و سیب و سوران، پارک اداری در شهرستان های زهک، سیب و سوران و مهرستان و بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان زابل از مهمترین پروژه های  ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در دست اقدام‌ این اداره کل در استان بشمار می رود.

وی ادامه داد: همچنین مصلی شهر زاهدان، فاز یک مصلی شهرستان نیمروز، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان های زاهدان، مهرستان، و هامون و احداث دو باب کتابخانه در شهرستان خاش را از دیگر پروژه های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی استان ذکر کرد. 
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: زیربنای ۱۹ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در دست احداث این اداره کل ۹۱ هزار و ۶۶۱ متر مربع است که با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل و برای خدمت‌رسانی به مردم تحویل حوزه مربوطه داد

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد